New York'tan enstanteneler

New York'a bu ikinci gidisimde cok uzun kalamadim, yine de kisacik zamanimda olabildigince tadini cikarmaya calistim sehrin. Gypsy adli bir Broadway sovuna gittim. Uzun zamandir canli bir performans izlemiyordum. Biraz sabir duygumu kaybetmistim, onu anladim:) Sovun basrolundeki Patti Lupone ve onun kizi rolundeki Deborah Gibson basarili bir performans sergiliyorlar. Sovda bir orkestra arkada canli calarken(gorunmez bir sekilde), onde oyunumuz sahne buluyor. Gypsy'nin konusu hirsli bir annenin cocuklarini star yapmak icin olan tutkusu. Cocuklari buyumesine ragmen yillarca ayni cocuk oyununu onuyorlar, sonunda da hic is teklifi alamamaya basliyorlar, ama anne(mama rose) yine de idealinden vazgecmiyor. O inadindan vazgecmese de kizlari bu hayalden tek tek kopup kendi yollarina gidiyorlar. Kisaca sovun konusu bu. Bu konunun ustune 3 saatlik bir oyun oynaniyor. Dans, muzik, sarki var oyunda. Sov tamamen seyredenleri eglendirmeyi, guldurmeyi amaclamakta. Eglence amaci ile gidilmeli Broadway sovlarina sanirim. Bu beklentide giderseniz beklediginizden cok daha fazlasini alabilirsiniz.


Biraz da New York'ta cektigim birkac fotografi paylasayim.

Yagmurlu bir Broadway aksami

Diagonal sehir (Benim garip tarzimda bir fotografim, tabii ki en sevdigim de ayni zamanda:))

Mola
HOPE diyelim!!!

80'ler geri geldi(Cocuklugumun müjde corap reklamindan cikmis bir kare gibi. New York'ta moda anlaminda tamamen 80'ler hukum surmekte, karpuz kollar, dize kadar gelen kazaklar, strec pantolonlar, dongu devam ediyor.)
Marlbora man!!!(Adam pek bir Amerikali geldi, dayanamayip cektim.)


Bu arada New York'ta bu sefer East Village'teki Village Inn Hostelinde kaldim. Tam sehrin ortasinda, SOHO'ya iki dakika mesafede, ucuz, temiz ve guzel. Gitmek isteyenlere ve kalacak yer bakanlara tavsiye ederim. Bir New York gezisi de burada bitti.

No comments: