Muir Dogal Aniti

Yine Kaliforniya'dan bir dogal park. Muir Dogal parki, San Francisco'ya cok yakin mesafede. Golden Gate parkinin hemen kuzeyinde yer aliyor. San Francisco'ya yakin oldugundan hafta sonlari cok kalabalik oluyor. Park yeri bulmak zorlasiyor.



Baharda acan rengarenk cicekler mis gibi kokuyor.



Cok yogun yesili var. Ormanin ici Amazonlar gibi oldukca nemli, serin. Her yerde egrelti otlari(bizim ask merdiveni dedigimiz) var. Yine icinden irmaklar geciyor.

*


Yine bol bol kirmizi govdeli agaclar var.




Okyanus kenarinda yamaclari var. Pasifigin hircin dalgalarini izlenebiliyor.

Benim Kaliforniya'da en sevdigim mekanlardan biri oldu burasi. Hicbir beklentim olmadan gidip bu kadar guzel bir yer buldugum icin daha bir sevdim burasini sanirim. Buradan yorgun argin cikip San Francisco'da Hayes uzerinde hic beklemedigim anda Igdir'li bir restoran sahibinin lezzetli beytisini yemek de gunun baska bir surprizi oldu. San Francisco'yu seviyorum galiba.

2 comments:

hayriyé said...

Ben de görmeden sevdim orayı :) Gidip görmek kısmet olur inşallah.. Adamlar doğal alanlarına sahip çıkıyor ne güzel..

pluie

nurvenur said...

Ben bahari da firsat bilip bol bol dogal parklarda aliyorum solugu. Blog biraz yesil oldu bu oldu:)

Umarim sen de bu civarlara gelip yasama firsati bulursun ve bol bol gezersin buralari:)

Sevgiler