pir pir pir

Dun biraz bizim parklarda dolastim. Gol kenarinda ne kadar cok yaban cicegi var bu aralar. Aslinda sonbahardayiz, gunesin bir isitip bir bulutlarin arkasinda kaldigi gunler. Buna ragmen farkli cicekler aciyor bu mevsimde ve kelebekler bu ciceklerde dans ediyorlar. Dun bu kadar kelebek gormusken biraz cekeyim bari dedim.
 Kelebek fotografi cekmek pek bir zormus. Tam netliyorum, isik ayari yapiyorum, kelebek ucup baska bir cicege konuyor ya da yon degistiriyor. Ben hareket edince hemen uzaklasiyor. Oyle hareketsiz durup benim
cevremde olanlari cektim ben de.

Aslinda cicek-kelebek gibi basit bir tema ama zormus guzel kelebek fotosu cekmek. Calismalarim ileride de devam edecek. Bu tur fotograf cekmenin en guzel yani zamanin kelebekler ve guzelim cicekler arasinda kus gibi ucup gecmesi. Benim gibi oyle dunyanin en guzel fotografini cekme kaygisi olmayan biri icin, onlarla gecirdigim zaman pek bir rahatlatici idi.

No comments: