blues

Bu hafta halk kutuphanesine gittim. Biraz muzik cd'lerini karistirdim. Neredeyse 20'ye yakin album aldim. Limit 99'mus, dogrusu inanamadim. Bu halk kutuphanesininin butun sehire yayilmis subeleri var, en buyugu benim eve yakin olani. O yuzden daha fazla album bulmak mumkun. Ben jazz, latin, ve blues albumlerine yoneldim. Cogu hic duymadigim sanatci. Ozellikle latin albumlerin sarkicilari hakkinda daha once hicbir bilgim yoktu. Bizim labda ki latin arkadasa gosterdim, o da cogunu tanimiyor, yani olay benim cahilligimden kaynaklanmiyor. Aldigim abumler arasinda en cok bir blues albumunu begendim. Derleme bir album. En favori parcam kesinlikle Bobby McFerrin'in su sarkisi oldu. Aslinda bir yerlerde duymuslugum var. Bir yerden hatirliyorum ama tam cikaramiyorum.



Diger bir sarkici da cikolata renkli ve sesli Cassandra Wilson. Sesi kaymak gibi. Dogrusu cok gec bir kesif oldu.



Cassandra Wilson'dan yola cikarak baska bir Blues sanatcisina ulastim.
Sarah Vaughan'in sesi de cok hosuma gitti. Eskilerden kaymak sesli bir Blues sanatcisi.



Daha once de Blues parcalari dinlemistim, ama ya dogru albumler dinlemedim, ya da dogru sanatcilar. Bu sefer gercekten cok sevdim. Bakalim kutuphanede kopyalanmayi bekleyen daha ne kadar album beni beklemekte. Bugun biraz kisa oldu, paper yorgunlugu diyelim..