İlk merhaba...

Web Mining labinda PhD yaptigim icin, istemesem bile internet'le cok fazla hasir nesirim.

Turkiye'deyken internette gecirdigim zaman simdikiyle karsilastirildiginda mini minnacik kaliyor. Tabii bu kadar zaman gecirince eninde sonunda blog'larla karsilasiyorum. Bir de arastirma alanimda bloglarla ilgili calisma mi yapsam diye dusundugumden, bloglarla ilgili paperler da okumaktayim. Boyle olunca, benim de bir blogum olsun dedim. Ne kadar duzenli yazarim bilmem. Sevdigim blog sahipleri gibi guzel guzel yazip, guzel guzel paylasir miyim herseyi onu da bilmem. En azindan bir baslayayim dedim.


Blogumda neler olacak: Oncelikle izledigim filmleri blog'unu tutacagim. Burada hergun bir film bazen iki film izledigim zamanlar oluyor. 6 ay gecince filmin konusunu bile unutuyorum. O yuzden zayiflayan hafizama destek niyetine blog kullanacagim.

Sonra kesfettigim fotografcilarin, youtube deryasinda kesfettigim videolarin, yeni bir kitabin hos bir sitenin blog'unu tutacagim. Kisacasi gecirdigim hos zamanlarin bir cetelesi.

Bakalim ne kadar surecek...

Not: Fotografi evimin onunden cektim. Gecen cumartesi bizim burada maraton vardi, benim evin onunden gecen. Ben de bu kareyi cektim Biraz patlamalar var. Ama yine de sevdim. Adi da blogumla ayni. "Akan zamana karsi." Fotografta netlik sol bacakta, heh he:)

No comments: